Saturday, March 27, 2010

Motivasi Untuk Mereka Yang Masih Baru

Buat Duit Online | Perniagaan Internet




Salam, post kali ini lebih membincangkan mengenai sikap segelintir mereka yang masih baru dalam dunia perniagaan internet. Saya akui , dunia perniagaan internet bukanlah sesuatu yang mudah seperti yang disangkakan ( tetapi lebih mudah dari perniagaan konvensional ), sehingga kadang-kadang mereka yang baru menyertai perniagaan internet ini telah putus asa walhal baru sahaja memulakan dalam masa kurang sebulan.


Apabila sahya mengkaji semula apakah masalah mereka, barulah saya mengetahui bahawa mereka ini mudah termakan kata-kata manis "sales letter". Anda boleh lihat post terdahulu saya jika ingin mengetahui bagaimana memujuk rayu pelawat membeli barangan kita. Itulah cara mereka membuat duit online. Disini saya listkan atau highlightkan apakah perkataan lazim yang sentiasa membuat orang ramai menganggap mudah untuk membuat RM 5000 dalam masa sejam.


  1. Mudah
  2. Pasti menjadi
  3. Tiada risiko
  4. Mudah dan praktikal
  5. Rahsia Hebat
  6. Hanya perlu lakukan.... etc etc..

Ini adalah antara perkataan-perkataan yang mampu mencairkan pelawat untuk membeli dan buat duit secara online. Walaupun ianya sudah lapuk dalam kalangan internet marketer, namun ianya masih baru bagi yang baru melangkah masuk dalam perniagan internet.

Nasihat saya agar lebih bersabar dalam usaha menjana wang secara online. Jangan risau, setiap perkara yang dilakukan demi mengubah diri menjadi baik, ianya diberkati dan diredhai. Salam sayang dari saya, semoga berjumpa lagi :)

Buat Duit Online|Pendapatan Internet

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Pasal Saya

My photo
Salam kepada yang sudi singgah. Keep in touch dengan blog ini kerana ia diupdate setiap hari :) Sebarang pertanyaan boleh berhubung di 0132987437

Para Usahawan