Monday, March 1, 2010

GDI Grup Naga

Assalamualaikum semua. Maaflah jika kali ni keluaran berbentuk promo sedikit. Multi Level Marketing merupakan salah satu cara bagaimana untuk buat duit secara online. Saya cuma ingin kongsikan mengenai grup Naga yang saya tubuhkan ini :)

P/S - Saya baru sahaja join Global Domain International..

Logo GDI Grup Naga saya :)
















Banner Grup Naga :)


Dan Special Feature untuk Mereka yang sertai GDI Grup Naga

  • Akan diajar bagaimana untuk membuat landing page dalam masa 1 jam (Hanya copy and paste)
  • Latihan bagaimana memulakan perniagaan online dengan betul
  • Personal Coaching sekiranya masih tidak memahami susur jalur perniagaan online (Kuala Lumpur = Face to Face , luar Kuala Lumpur = Yahoo Messenger)
  • Pengiklanan di Google Adword sebanyak RM 40 percuma hanya kerana aktif menjadi downline (Untuk Selama-lamanya)
  • Kos USD 10 akan ditanggung sekiranya mendapat 5 downline aktif dibawah anda ( Dahlah dapat downline, kos GDI pun ditanggung) --terhad kepada 5 orang-- 
  •  Rebat RM 50 kepada anda jika mendapat 10 orang downline --terhad pada 5 orang--

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Pasal Saya

My photo
Salam kepada yang sudi singgah. Keep in touch dengan blog ini kerana ia diupdate setiap hari :) Sebarang pertanyaan boleh berhubung di 0132987437

Para Usahawan