Saturday, March 20, 2010

Aih...... Rindunya

Aduh.... ari ni malas la nak buat posting ilmiah... malas nak SEO kan kandungan...sebab ari ni tiba-tiba rasa rindu sesangat ngn bekas makwe-makwe aku... syira da ada pengganti, alif, jaga syira baik-baik ek... dia ni nakal sikit... suka sangat main2.... tapi ati dia baik.. aku jer yang suka sakitkan ati dia


Putri, maafkan abang, abang da sakitkan hati putri, abang beri putri harapan, tapi abang mainkan perasaan putri... abang yang silap... maafkan abang.. Epak, jaga putri baik2 taw.. jangan sakitkan hati dia.. kesian dia.. dia baik.....


Liya... aku taw.. sapa la aku kalo nak dibandingkan ngn kaw... kalo ko rasa aku hanya lah tempat untuk bermain cinta dengan aku..... kaw silap... aku sayang kan ko lebih dari diri aku ... tapi aku x sangka kaw sanggup tipu aku .... tak pe la liya... aku da biasa di tinggalkan 


Diah..... abang sayangkan diah saat pertama abang kenal diah... raut wajah diah, sikap lincah diah, buat abang sayang diah lebih dari perempuan2 yang abang pernah kenal.. tapi kenaapa diah x dapat terima abg??... tak pe la diah.... harap diah bahagia dengan jejaka pilihan diah....

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Pasal Saya

My photo
Salam kepada yang sudi singgah. Keep in touch dengan blog ini kerana ia diupdate setiap hari :) Sebarang pertanyaan boleh berhubung di 0132987437

Para Usahawan